dimarts, 2 de febrer del 2010

Instrucciones para hacer un juego de Tres en raya

Materiales: una bandeja de porexpan con cuadrícula y seis tapones ( tres de un color y tres de otro.

Herramientas: un rotulador permanente de punta gruesa y una regla.

Realización:
1- Dibujar un cuadrado.
2- Dividir en cuatro partes el cuadrado, trazando una línea horizontal y otra de vertical.
3- Trazar las dos diagonales.
3- Escribir, detrás de la bandeja, el objetivo, el número de jugadores y las reglas del juego.
4- Consigue seis fichas.
5- Buscar un compañero o una compañera y... ¡ A jugar!

6 comentaris:

Domènec ha dit...

Què divertit! M'encanta jugar a Tres en ratlla i sóc un gran campió, Quan vulgueu fem una partida a l'hora del pati.

Anònim ha dit...

Es molt dibertit el joc

aina ha dit...

hola sóc l'Aina i m'agrada molt i molt jugar el tres amb ratlla!!!

es molt "xulo" aquest tres en ratlla.

adeu fins aviat

Unknown ha dit...

estic content de les coses que em nat portant i les eu fet servir per fer un tres enratlla

kevinm ha dit...

Hola soc el kevin i ami tambe m'agrada jugar al tres emb ratlla es pero que us ageu paset bè montanlo. I felicito a tota la clase per les manualitats queeu fet tan divertides adeu

petons!!!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...

Hola

soc la Aroa i es molt xuli aquest tres en ratlla que eu fet aviam si algun dia a l'hora del patí jugem i ens ho passem bè.

Adeu fins dema!!!!